A innovación tecnolóxica na atención sociosanitaria: feitos e oportunidades
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Data de publicación
2017Título da revista
Maremagnum: publicación galega sobre os trastornos do espectro autista
Tipo de contido
Artigo
DeCS
acceso del paciente a su historia clínica | acceso a la informaciónMeSH
Patient Access to Records | Access to InformationResumo
O papel do paciente está evolucionando cara a unha posición activa de corresponsabilidade en estilo de vida e autoxestión da súa saúde, enfermidade e coidados; é dicir, estase convertendo nun paciente empoderado.
Nun ámbito de envellecemento e cronicidade, as tecnoloxías da información e a comunicación (en diante, TIC) preséntanse como unha oportunidade promotora de cambios; cambios que teñen que ver coa mellora na calidade asistencial, cunha maior eficiencia, cunha mellor accesibilidade á información e aos servizos e, especialmente, cunha atención integrada, continua e coparticipada de pacientes e coidadores.
O Sergas está abordando esta aposta pola innovación na relación cos seus usuarios a través da creación da plataforma É-Saúde e da liña de empoderamento do proxecto Código 100. El papel del paciente está evolucionando hacia una posición activa e corresponsabilidade en estilo de vida y autogestión de su salud, enfermedad y cuidados; es decir, se está convirtiendo en un paciente emponderado. En un ámbito de envejecimiento y cronicidad, las tecnologías de la información y la comunicación (en adelante, TIC) se presentan como una oportunidad promotora de cambios; cambios que tienen que ver con la mejora en la calidad asistencial, con una mayor eficiencia, mejor accesibilidad a la información y a los serivicios y, especialmente, con una atención integrada, continua y coparticipada de pacientes y cuidadores. El Sergas está abordando esta apuesta por la innovación en relación con sus usuarios a través de la creación de la plataforma É-Saúde y de la línea de empoderamiento del proyecto Código 100.